19 June 2010

Wanna Hear a DuTch Song?


DAAR KOMT DOOR JOU
van GUUS MEUUWIS

Ik laat vandaag de mensen lachen
tot de nacht zal komen
heerlijk dromen dat jij hier bent
en ik jou kan voelen
naar jou kan lachen
voelt alsof ik zonder
veel te leeg en veel te kil ben
en niet echt meer adem
ga vandaag een berg beklimmen
en de top bereiken
met jou in m'n hart
waar ik jou wilt houden
vast wil houden
ik ben bang dat ik straks zonder
veel te klein en veel te kil ben
en me niet kan vinden
zou vandaag de storm bedwingen
en dan laten razen
tot ze stil is met jou bij mij kan ik alles
wil ik alles en ik weet dat ik straks zonder
veel te klein en niks meer waard ben
en geen dag meer door kan

Dat komt door jou
dat komt gewoon door jou
je hart zit heel dicht bij mij
jou hart zit heel diep in mij

Ik wil vandaag de lucht versieren
en haar kleuren geven
en net zo mooi zijn zoals jij
en ik roep de regen
en de zonnestraal en ik fluister dat ik zonder
heel alleen een heel klein mens ben
en geen weg kan vinden
ik zal vandaag een liedje schrijven
en ze woorden geven
die van jou alleen voor jou zijn
zing je zacht met me mee
onze woorden en ik weet dat ik straks zonder
veel te bang en veel te min ben
en niet door wil zingen
ik ga vandaag van alles kunnen
tot de dag voorbij is
en ik weet dat ik maar 1 ding wil
dat je mee gaat met mij
bij me blijven want ik weet dat ik straks zonder
niets meer wil en niets meer kan
dan alleen maar huilen

Dat komt door jou
dat komt gewoon door jou
je hart zit heel dicht bij mij
je hart zit heel diep in mij
dat komt door jou
jou oogverblindend zijn
je hart zit heel dicht bij mij
je hart zit heel diep in mij

Als ik vandaag de dag met jou mag
zo 1 die zacht voorbij gaat
terwijl de wereld weg lijkt en ik naar je kijk
naar jou blijf lachen voelt het soms alsof het wonder
veel te mooi en veel te groot is
en nooit bestaan heeft
als ik vannacht een nacht mag
zo 1 die zacht voorbij glijd
alsof de wereld weg lijkt en ik naar je kijk
naar jou blijf lachen voelt het weer alsof het wonder
veel te mooi en veel te groot is
en nooit terug keert

Als ik de dag en nacht met jou mag
en die 2 voorbij gaan
terwijl heel de wereld weg kijkt
dan hou ik je vast
en we zweven voelt het nog alsof het wonder
veel te mooi en veel te groot is
te mooi voor mij is

Dat komt door jou
dat komt gewoon door jou
je hart zit heel dicht bij mij
je hart zit heel diep in mij
dat komt door jou
jou oogverblindend zijn
jou hart zit heel diep in mij
jou hart zit heel diep in mij

Dat komt door jou
Dat komt door jou

Blog Archive

About this Blog

I make this blog for foreigners who will live in this country, THE NETHERLANDS. Foreigners who are engaged or married they have to learn a lot of things about their new home like the culture, architectures, landscape, government, dikes etc. Especially the Dutch language which is very important in their social life. It is very difficult if they cannot communicate with other people. Most people speak Dutch, only few speaks English.
For visitors and readers, this will give you an idea what this country is. This small country ranks no. 5 in the economic stability in EUROPE. Their architectures like palaces, castles, dikes, ports (air and sea) are amazing.
Their culture is very interesting.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP